Denna Dag har blivit så riperino!
13 sep 2015, 15:05 av Kardanan
13 sep 2015, 15:48
av OfficerShadow
3
Ja, det blir väldigt confused, för många faktist. Massa "mäktiga" spelare, samt andra spelare lämnar KottCraft. Antingen, för dem har ingenting att göra, eller pågrund av skolan. Samt, läxor. Jag själv har lite problem just nu, och kan inte spela lika mycket på KottCraft.
--
Jag är själv borgmästare över Wellington, och.. Ja, om det värsta nu händer, kommer jag överlämna titeln. Jag vill definitivt inte att Wellington ska bli ett naturreservat, för jag vill att den staden ska kunna vara öppen, samt ha en bra borgmästare om jag nu överlämnar titeln.
--
Jag själv kan komma in på servern, då och då och kolla till läget. Jag är ju mest aktiv på forumet och supporten, just nu. Jag är ytterst glad dock, att server inte går i konkurs, och fortfarande har spelare som verkar njuta av servern. Men, som dem mesta har märkt, har spelar-nivån sänkt väldigt mycket. Det finns ju väldigt många anledningar.. Vissa är privata, vissa skolan osv. Det är ju bara saker man måste visa sin ytterligaste respekt till.
--
Men, det är kanske så att personalen inte är inne så mycket, och gör som mig. Kollar hur allt ser ut, då och då. Kollar till läget, ser att allt går "smooth" i chatten, samt inga fuskare eller diskriminering och regel brytare.
--
Det är lite svåra tider just nu. Allting kan hända, man vet aldrig. Men, förhoppningsvis går dem här svåra tiderna det sätt vi alla vill, samt önskar.